În conformitate cu Legea 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, World Class prelucrează datele cu caracter personal ale Membrilor în vederea îndeplinirii obligațiilor sale legale precum și în vederea executării Abonamentelor. In acest sens, World Class Romania este înregistrată ca operator de date cu caracter personal, sub nr. 8978, în Registrul de Evidență a Prelucrării de Date cu Caracter Personal al A.N.S.P.D.C.P.
Societatea prelucrează următoarele categorii de date: nume, inclusiv inițiala tatălui, prenume, seria și numărul de buletin, CNP doar pentru îndeplinirea de obligații legale, data și locul nașterii, sexul, adresa de domiciliu, număr de telefon, e-mail precum și fotografia (imaginea) Membrului, aceasta din urmă fiind necesară pentru identificarea membrului cu ocazia accesului in centrele World Class. În calitate de beneficiari ai Abonamentului World Class aveți obligația de a furniza World Class datele cu caracter personal menționate mai sus în vederea producerii de efecte a Abonamentului. Refuzul de a furniza aceste date va determina imposibilitatea încheierii Abonamentului. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiţiei. Aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată în orice centru de sănătate World Class. Totodată, prin semnarea Abonamentului confirmați faptul că ați fost informat cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal care urmează să fie colectate, prelucrate, utilizate și stocate și că sunteți de acord ca aceste date să fie prelucrate în conformitate cu prezentul. Datele cu caracter personal susmenționate vor fi procesate timp de un an după încetetarea prezentului contract, iar documentele aferente vor fi arhivate pe durata impusă de normele financiar-contabile.
Sunt de acord ca World Class să procedeze la efectuarea de comunicări comerciale prin poștă electronică în mod direct și/sau prin împuterniciții și/sau partenerii contractuali ai World Class, în vederea participării la campaniile promoționale derulate de către World Class, în calitate de organizator, precum și în scop de marketing și publicitate, dezabonarea putand fi solicitata oricând la adresa din preambul. În cazul în care nu doriţi aceasta, bifaţi □ NU
În cazul Abonamentele încheiate la distanță sau în afara spaţiilor comerciale World Class, Beneficiarul are dreptul de a se retrage în termen de 14 zile de la data încheierii acestora, în condițiile prevăzute de legislația privind protecția consumatorului.
Orice informație de interes pentru Membrii va fi comunicată în timp util acestora, inclusiv prin, dar fără a se limita la, unul din următoarele mijloace: (i) prin afișare pe pagina de internet www.worldclass.ro, (ii) prin afișare pe pagina de Facebook World Class România, (iii) e-mail sau (iv) prin afișare în incinta centrelor de sănătate „World Class”®.
Secțiunea I. CONDIŢII GENERALE
(1) Abonamentul este nominal şi nu poate fi transferat de către titularul acestuia niciunei terţe persoane.
(2) Accesul în incinta centrelor de sănătate „World Class”® se poate face numai în baza Cardului de Membru.
(3) In cazul in care Membrul a efectuat plata prin orice modalitate care presupune o anumita operatiune de natura bancara (i.e. card de debit/credit, OP/Virament Bancar, Plata recurenta etc.) sau orice alta modalitate de asemenea natura, plata este considerata valabil efectuata din momentul in care contul bancar al World Class este creditat in mod valabil cu suma reprezentand contravaloarea perioadei de Abonament.
(4) Abonamentul este valabil încheiat și cardul este emis începand cu momentul în care Membrul a efectuat în mod valabil plata, prin oricare modalitate de plată precizată în cadrul prezentului Contract, precum și după semnarea tuturor documentelor necesare și numai dacă documentul de identitate (CI sau paşaport) al Membrului a fost verificat de către un reprezentant al clubului, care a constatat corectitudinea datelor furnizate, și numai dacă a fost realizată o fotografie electronică a Membrului. În cazul în care datele din documentul de identitate nu coincid cu cele furnizate, Abonamentul va produce efecte numai după ce datele vor fi modificate pentru a coincide.
(5) Partile agreaza prin prezentul Contract faptul ca durata Abonamentului este limita la 1 (unu) luna, urmand ca aceasta durata sa fie prelungita in mod automat pe perioade succesive de 1 (unu) luna, conform termenilor si conditiilor precizate in prezentul Contract.
(6) In scopul implementarii sistemului de plata recurenta, partile la prezentul Contract agreaza faptul ca Membrul va achita direct prin virament bancar contravaloarea primei luni de Abonament, urmand ca platile subsecvente acestei prime luni sa fie efectuate prin debitarea automata a contului bancar al acestuia de catre World Class si/sau oricare reprezentati autorizati ai World Class in acest scop, urmand ca in caz de neplata sa se procedeze dupa cum urmeaza:
(i) In cazul in care World Class si/sau reprezentantii autorizati ai acestuia constata in a doua luna a Abonamentului faptul ca din considerente imputabile Membrului plata Abonamentului nu poate fi efectuata pentru aceasta luna, World Class va informa zilnic Membrul prin mesaj SMS sau e-mail cu privire la aceasta circumstanta si va acorda acestuia o perioada de 5 (cinci) zile pentru efectuarea valabile a platii, respectivul Membru avand dreptul de a beneficia de serviciile World Class in cadrul celor 5 (cinci) zile acordate.
In situatia in care Membrul nu poate efectua plata aferenta Abonamentului in cadrul celor 5 (cinci) zile acordate de catre World Class, din considerente imputabile Membrului, Abonamentul va fi suspendat pana la efectuarea de catre Membru a platii in mod valabil, respectivul membru fiind in mod corespunzator informat de catre World Class prin mesaj SMS sau e-mail asupra acestei circumstante.
Totodata, in cazul in care Membrul efectueaza plata aferenta Abonamentului, ulterior suspendarii acestuia, Membrul va datora contravaloarea perioadei de la data efectuarii valabile a platii pana la sfarsitul lunii respective, plus contravaloarea celor 5 (cinci) zile acordate de catre World Class, cu titlu de gratie pentru efectuarea platii Abonamentului.
(ii) In circumstanta in care Membrul nu a achitat cea de a doua luna a Abonamentului, urmand ca perioada contractuala sa intre in cea de a treia luna a Abonamentului, World Class va acorda respectivului Membru o perioada de gratie suplimentara de inca 5 (cinci) zile pentru efectuarea platii, Membrul avand dreptul de a beneficia de serviciile World Class in cadrul acestor 5 (cinci) zile suplimentare.
In situatia in care Membrul nu poate efectua plata aferenta Abonamentului nici in cadrul acestor 5 (cinci) zile acordate de catre World Class, din considerente imputabile Membrului, Abonamentul va fi suspendat pana la efectuarea a platii in mod valabil, respectivul membru fiind in mod corespunzator informat de catre World Class prin mesaj SMS sau e-mail asupra acestei circumstante.